Monday, July 28th
What's New?
You are here: Home / People / When a Good Guy Goes Bad

When a Good Guy Goes Bad

Ayyyooo!! Craig Allen checkn in again and Bak jus told me i could curse on this muthafucka, so im goin ham on these bitches who jus shit on niggas….

If you dont know by my Facebook already i am fuckn pissed off wit females. I dont wanna be that nigga who specifically names the girls so i will try to not do that as i tell yall why a good guy goes bad….

My mom always taught me to be a gentlemen to any female because of how special they are and the shit they go through. But in hindsight my mom grew up in a different era, she grew up in a time when females knew the value of a man and the man knew the value of a woman. DO WOMEN GET FUCKED OVA?? yea they do, but guys do too. Im really sick of some females talkn shit on guys when they know they can change their situation. Instead what happens they get all fuckn weird and take that shit out on otha niggas….

Looka here, for every girl who has been fucked over by a guy know that complaining about his ass or doin the next guy wrong aint gonna make your situation better. For every guy that you fuck over he will turn right back around and fuck you over.

Honestly you rather have a guy like me tell you the truth about this shit then to have a guy take his hurt out on you and fuck you over. Im just doin what Kanye West woulda done reeeeaaaalllll shit!..

Yo Shoutout to SOHO last night for throwing a bad ass SIN party. Shouts to Unreal360.com and the sweetheart Jade also got a chance to hangout wit two good friends. Im out this bitch…

Hate it or love it…KANYE SHRUG!

About Craig Allen

avatar
Jus a regular guy in New York chasing stuff dreams are made out of.

Join the conversation!

Log inSign up
  • http://www.thefeedbak.com Bak

    One thing about Austin: it’s like a high school. Everybody knows everybody and people sure like to talk a lot. Just gotta be careful who you talk to and what you tell him/her cuz echoes come back quick to smack you in the face.

  • http://www.facebook.com/photo.php?fbid=85644341096&set=a.435213601096.204491.502381096#!/craigal Craig Allen

    Oh thats rule 101, it wasn’t a situation of me talkn bout anybody or anything gettn back to this or that person. Just recognizing a game that im not gonna play, thas it.

  • BryteBlaqu

    I think the real hype is that none of us are kids no more. That’s why old folks get swept away at the sight of young love. The years and experience wash away a lot of the innocence. After awhile we just know too much. I think it would behove anybody over the age of 25 or so not to lead with their heart, and try not to it take too personally if you come out on the smelly end of the pee stick. After all it’s real hard to get any sugar if you’re all bitter, and some good sugar always makes life a little sweeter. At least for a little while.

    Just remember everybody plays the fool at some point or another.

    P.S. I think our mothers were just oppressed by the times. We’re paying for that too, sins of the father and all that.

  • Tony J

    Must be in the air… Times have changed and with that change has come the evolution of what I call the bad girl times.. Seems increasingly difficult to find what is referred to as “Dat good chick” but as with anything, time shows all… I’m sure some will chime in to defend the notion that men deserve payback, if that’s the mindset, then I guess men will see women on the flip side.

    I called up an old school brotha from B’more to converse about this very thing, he listened not saying much as I went on my rant. At the end of the convo he said, ” youngster, I have the answer to your issue”. His answer, ” remember that anyone who has been allowed into your life was just that, allowed into your life by you. If you choose to allow someone in your life without doing the research necessary, i.e., who they are, what type of person they truly are and so on so forth, then at the end of the day you’ve only got yourself to blame.” hard pill to swallow but definitely true… It won’t eradicate the inevitable of broken hearts, hurt feelings, betrayal and so on but it damn sure will keep it to a minimum; at least I hope.

    Whether male or female, move on without the thought of payback or hurt, instead hand out applications, set up phone interviews, first interview and then the probation period followed by quarterly reviews…. ;)

  • http://www.facebook.com/photo.php?fbid=85644341096&set=a.435213601096.204491.502381096#!/craigal Craig Allen

    Bryte and Tony, thas good feedbak…

Scroll To Top